niedziela, 16 czerwca 2013

Przeprowadziłam  wywaiad z Colderem którego złapałam na room 3 otóż on:


[Deeisyy] Hej Colder mam szczęście że cie spotkałam
[Colder] siema ;D
[Deeisyy] Czy udzielisz dla mojego bloga wywiad?
[Colder] oczywiscie ;)
[Deeisyy] Pierwsze pytanie : Jesteś podobno na 14 miejscu z całego świata w grze Transformice ?
[Colder] tak raz jestem na 14 raz na 15
[Deeisyy] Czy gra transformice jest twoją ulubioną ?
[Colder] Nie zupełnie lubie tez grac w Minecrafta
[Deeisyy] Każdy do ciebie pisze pewnie na szepcie ?
[Colder] no ;D
[Deeisyy] I co z tym robisz ?
[Colder] poprostu jestem popularny c: jednak nie raz sie zdarza np. oddaj mi konto złodzieju, lub, ale jestes słaby, lecz czasami tez to : chcesz byc moim chłopakiem? <- Tak piszą mi nieznene dla mnie osoby ;p[Deeisyy] Czyli przechodzisz takie piekło ?
[Colder] No niestety ;\
[Deeisyy] Czy kazdy sie ciebie pyta: czy masz dziewczyne ?
[Colder] Zawsze ktorejś wpadne w oko i zaczyna pisać. Zdarza sie to często :/
[Deeisyy] I co z tym robisz
[Colder] poprostu pisze że mam dziewczyne ale niekiedy sie pytają jaki ma nick ,ale niestety to jest moja tajemnica c:
[Deeisyy] Co robisz gdy jesteś szamanem czy jestes taki jak np tacy co walą myszki cn na vanilli lub dają favo ?
[Colder] jestem uczciwy i nie zrobiłem nic takiego . może czasami się to zdarzało ale już nie
[Deeisyy] To jeszcze pare pytań
[Deeisyy] Jak jest w plemieniu The Cheesus Mice ,przepraszam za błędy jak coś :o
[Colder] jest zajebiście, spx
[Deeisyy] Dlaczego?
[Colder] są tam sami najlepsi polscy gracze Tfm i jest zajebiście bo codziennie są party :D oraz możemy tam ćwiczyć 
[Deeisyy] Czyli jesteś uczciwy, pomagający, "przystojny" a w dodatku najepszy gracz Tfm z Polski
[Colder] he he :)
[Deeisyy] Miło mi się z tobą pisało :*
[Colder] mi również sie z tobą miło rozmawiało i Pozdrawiam Całe Tfm, Plemie, I Blog transformicee-blog.blogspot.com ;)
Otóż to uczciwy, pomagający, "przystojny" ale najlepszy gracz W tfm z Polski ;D Bierzcie z Niego przykład ;)

5 komentarzy:

  1. Też widziałam kiedyś Coldera jak napisałam siema to odpowiedział hej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Colder Ja chce z nim w koncu pogadac!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pecha, bo jestem znajomą Coldera i wiem, że to nie jego styl pisania. Jeśli nie chcesz mieć problemów to radzę usunąć tego posta, pozdrawiam. Wybijanie się na udawaniu, że się prowadziło z kimś wywiad jest... żałosne.

    OdpowiedzUsuń